התאגדות ורישום LLC

התאגדות ורישום LLC

התאגדות כישות משפטית הינה הצעד הראשון לקראת פעילות פיננסית בארצות הברית. ההתאגדות יכולה להיות בצורה של חברה בע"מ (Corporation), חברה בבעלות יחיד (S-Corp), ובמקרים רבים כ- Limited Liability Company, או LLC. כדי לדעת מהו סוג ההתאגדות המומלץ עבורכם, צרו אתנו קשר.

אנחנו ב- LLC Today, עובדים בשיתוף פעולה מלא עם משרד רואי החשבון EMCA – Marcovich Cohen, CPA, אחד המשרדים המובילים בארץ בתחום המיסוי הבינלאומי. LLC Today מציעה שירות פתיחת חברות בכל 50 מדינות ארצות הברית, כמו גם ב- Washington, DC.

למדינה בה נרשמת החברה משמעויות רבות, הן משפטיות והן מבחינת מיסוי. אין פתרון "One Size Fits All" לשאלה איפה להתאגד; חברות רבות בוחרות להתאגד במדינה (State) עם רמת מיסוי נמוכה, כגון Delaware. עם זאת, יש משמעות רבה לאופן הפעילות ומיקום הפעילות המעשי של החברה. כדי לבחור את המדינה הנכונה להתאגדות, מומלץ לקבל יעוץ מקצועי על ידי יצירת קשר.

בטרם רישום התאגיד, המומחים של LLC Today יעברו על מטרת ההתאגדות (למשל, השקעה בנדל"ן מניב דורשת תכנון אחר מאשר הקמת סטארט-אפ), וימליצו לכם על סוג ההתאגדות (LLC, Corporation, LP וכו'), מקום ההתאגדות, פתיחת חשבון בנק וקווי אשראי, ועוד.

שירות (גם) למתחילים

גם אם זו הפעם הראשונה שאתם משקיעים בארצות הברית, אל תהססו לפנות אלינו. רבים מלקוחותינו הם כאלה שהתאגדו בפעם הראשונה לרכישת נכס מניב אחד, ולאחר מכן התרחבו להשקעות נוספות. השירות אותו מעניקה LLC Today הוא באותה רמה של מקצועיות ואמינות גם ללקוחות פרטיים עבורם זוהי ההשקעה הראשונה בארצות הברית, וגם ללקוחות המשקיעים מליוני דולרים בנכסים רבים, חברות סטארטאפ, ועוד.

צרו איתנו קשר

מלאו את הפרטים שלכם, ואנו ניצור אתכם קשר במהירות