השירותים שלנו

מיסוי אמריקאי נדל״ן - Real Estate Tax

חברת EMCA מגישה מעטפת שרותי ראיית חשבון לבעלי עסקים וחברות הפעילים בארה”ב ונדרשים לתת דיווח לרשויות המס האמריקאיות (IRS).
עם רגל אחת בישראל הכוללת סניף ישראלי המתמחה במיסוי אמריקאי על כל ההיבטים הקשורים בכך ורגל שנייה בארה”ב, בסניף בניו יורק, אנו מגישים סל שירותים מלא הכולל את בחירת שיטת ההתאגדות כחברה אמריקאית, שרותי ביקורת, הנהלת חשבונות, מחלקת שכר, שרותי דוחות כספיים ומחלקה כלכלית.

התאגדות ופתיחת חברה אמריקאית LLC

התאגדות כחברה מסוג (Limited Liability Company), מאפשרת יתרונות של חברה בעירבון מוגבל הנהנת מהטבות מס הנובעים משותפות.
ב LLC אין מניות דוגמת חברה בע”מ, אך יש זה UNITS – יחידות ובעליה מוגדרים “חברים” (MEMBERS). ב LLC אין דירקטוריון ונושא הבעלות גמיש יותר מאשר בחברה בע”מ. התאגדות כ LLC מאפשרת להגדיר את הכנסות החברה ובכך להנות מהטבות מס. הקמת LLC חיונית למי שמעוניינים לעסוק בארה”ב הנדל”ן, הייטק ומסחר.
התאגדות כ LLC בארה”ב מאפשרת לאנשי עסקים ביטחון משפטי כך שאינם ערבים אישית במקרה של משברים שונים שעשויים להתרחש בחברה, ובכלל זה תביעות המוגשות בקצב הולך וגובר נגד עסקים בארה”ב. 

אנו מציעים אפשרות רישום חברה LLC באופן מקוון באמצעות המערכת מאובטחת שלנו.
חשוב שנדע מהו סוג הפעילות שלך כיוון שישנן אפשרויות התאגדות נוספות שעשויות להתאים יותר כמו: Corporation, S-Corporation, Limited Liability, Company, General Partnership, Sole Proprietorship. בחירת סוג ההתאגדות זו אחת ההתמחויות של מרקוביץ כהן והשרות ניתן במחיר תחרותי ביותר.

תהליך הקמת חברה אמריקאית

ברוב המקרים החברה תוקם בתוך 24-48 שעות כדוגמת אילנוי, מישיגן ופלורידה. אם תבקשו להקים חברה תוך 24 שעות ברוב המקרים והמדינות יש אפשרות לשירות מהיר כזה שכרוך בתשלום נוסף. לרוב בעל החברה אינו חייב להיות נוכח בעת ההקמה, וההחתימה מתבצעת באמצעות המייל. עם זאת, חלק מהמדינות בארה"ב דורשות חתימה אישית של אחד מבעלי החברה (יש לציין שאלו מקרים חריגים במיוחד). בעל LLC יכול להיות שותף של LLC נוסף או בעלים שלו. בנוסף חברה ישראלית או חברה זרה יכולה להיות בעלים של LLC או שותפה ב LLC, אך יש להיוועץ ברו”ח בדבר השלכות המיסוי של חברה ישראלית או זרה בארה”ב. 

צריכים לפתוח חברה /  חשבון בנק בארה"ב ? קבלו פרטים נוספים ב-התאגדות ורישום LLC (מבית EMCA)